kids police toy car ikona1

Police Kids Toy Car przetestowany

Praca nad grą bywa czasochłonna i w nawale pomysłów i poprawek może się czasem zdarzyć zapomnieć o użytkowniku aplikacji.W Galante Games robimy  głównie gry dla najmłodszych  o tematyce samochodowej jak np Kids Toy Car . Jak przychodzi  czas, żeby testować kolejną aplikację dziecięcą to nie ma innej możliwości jak sprawdzić jej atrakcyjność razem z  dziećmi.

Czytaj dalej

samochod blog

Kto z was jeździł w policyjnym radiowozie?

Drodzy rodzice! Idąc za ciosem dobrego odbioru aplikacji dla dzieci Kids Toy Car postanowiliśmy zgłębiać fenomen zabaw z dzieckiem w aucie. Niedługo poznacie naszą nową produkcję, roboczo nazwaną Police Kids Toy Car, która będzie nawiązywała do wcześniejszej gry Kids Toy Car. Oprócz symulatora jazdy samochodem rozbudujemy ją w stronę zabaw z odgrywaniem roli policjanta.
Czytaj dalej

KTC (1)

Czy zauważyliście jak atrakcyjna jest zabawa w aucie ?

 

Czy zauważyliście jak bardzo dzieci lubią bawić się w samochodzie? Wystarczy otworzyć drzwi auta i już dzieciaki pchają się na przednie siedzenie by wypróbować każdy przycisk i zatrąbić, a najchętniej włączyć silnik.

Nie ważne czy dziewczynka czy chłopczyk, wszystkie przyciski zostają przyciśnięte, klakson wyje, a lusterka są poprzestawiane.
Czytaj dalej

ikona

13 złotych myśli dla twórców gier – ostatnie przemyślenia

color heroes

 

 

Color Heroes The #cubewar to prosta gra mobilna, która jest naszą najnowszą produkcją i największym wyzwaniem jak do tej pory. W tym momencie gra jest skończona. Jest tutaj. Gotowa do pobrania przez Was.

Jesteśmy dumni, że udało się nam ją stworzyć!

Wiele nauczyliśmy się podczas 6 miesięcy ciężkiej pracy, dlatego też chcieliśmy podzielić się z Tobą naszą wiedzą oraz wnioskami. W tym artykule opowiemy o plusach ale też o tym, co poszło źle, czego unikać i na co zwracać uwagę przy kolejnych produkcjach.
Czytaj dalej

ikona

13 złotych myśli dla twórców gier- część 2

 

color heroes

Color Heroes The #cubewar to prosta gra mobilna, która jest naszą najnowszą produkcją i największym wyzwaniem jak do tej pory. W tym momencie gra jest skończona. Jest tutaj. Gotowa do pobrania przez Was.

Jesteśmy dumni, że udało się nam ją stworzyć!

Wiele nauczyliśmy się podczas 6 miesięcy ciężkiej pracy, dlatego też chcieliśmy podzielić się z Tobą naszą wiedzą oraz wnioskami. W tym artykule opowiemy o plusach ale też o tym, co poszło źle, czego unikać i na co zwracać uwagę przy kolejnych produkcjach.
Czytaj dalej

ikona

13 złotych myśli dla twórców gier

color heroes

Color Heroes The #cubewar to prosta gra mobilna, która jest naszą najnowszą produkcją i największym wyzwaniem jak do tej pory. W tym momencie gra jest skończona. Jest tutaj. Gotowa do pobrania przez Was.

Jesteśmy dumni, że udało się nam ją stworzyć!

Wiele nauczyliśmy się podczas 6 miesięcy ciężkiej pracy, dlatego też chcieliśmy podzielić się z Tobą naszą wiedzą oraz wnioskami. W tym artykule opowiemy o plusach ale też o tym, co poszło źle, czego unikać i na co zwracać uwagę przy kolejnych produkcjach.

 

Czytaj dalej

22

Siedleckie Targi Gier 2015

11.kwietnia w pięknym mieście Siedlce na Mazowszu odbyły się największe w regionie 😉 targi gier – Siedleckie Targi Gier. Jako zespół tworzący aplikacje, które nie da się ukryć posiadają wszelkie cechy gier, postanowiliśmy udać się na to doniosłe wydarzenie jako wystawcy. Promowaliśmy naszą firmę Galante i przede wszystkim nasza nową grę Color Heroes Saga: The Cube Warktóra będzie dostępna w App Store 21. maja.

Czytaj dalej

IGK3

Inżynieria Gier Komputerowych XII w Siedlcach – nasza relacja

Weekend 10-11 kwietnia stał pod znakiem tworzenia gier. Wraz z Galante wybraliśmy się do Siedlec na konferencję Inżynierii Gier Komputerowych organizowanej przez koło naukowe Genbit.

Już od samego początku spodziewaliśmy się sporej porcji wiedzy i nie zawiedliśmy się.

Czytaj dalej

PolyJam2015 – gdy opadł kurz

GameJam copy

Emocje i adrenalina już opadły, można więc na spokojnie przyjrzeć się PolyJamowi, czyli warszawskiej edycji globalnego konkursu Global Game Jam, który polega na stworzeniu gry w 48h. Prezentujemy Wam naszą relację z tego wydarzenia oraz 10 wskazówek dla uczestników!
Czytaj dalej